sobota 1. července 2017

Můj letní bucket list




Nemůžu uvěřit, že léto už je tady! Pamatujete si na můj letní bucket list z roku 2015? Letos chci zkusit něco podobnýho. Jen to bude míň věcí, ale všechny si vážně moc přeju. Doufám, že se mi všechno podaří si splnit! :)

1. Jít na fesťák
2. Zkusit novou vegan restauraci
3. Účastnit se nějaký vegan akce
4. Podívat se na film v letním kině
5. Hodně číst
6. Mít piknik
7. Jet někam, kde jsem nikdy nebyla
8. Jít na farmářskej trh
9. Upéct skořicový šneky 
10. Poslat pohlednici
11. Navštívit muzeum
12. Pomalovat kamínky
13. Jet na road trip


Mějte naprosto dokonalý léto! Užijte si ho co nejvíc naplno, ať už máte bucket list nebo ne. 


DTM ♡

4 komentáře:

  1. Doufám, že ti vyjde ten road trip, protože to byl vždycky můj sen :) Třeba se toho taky ještě někdy dočkám.
    Jinak já jsem si loni dělala takový letní rest list, kdy jsem se rozhodla během léta splnit plno povinností, do kterých se mi většinou nechce :D. Letos si radši udělám takovej bucket list, jako máš ty. Přece jenom je to trochu veselejší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jé, zrovna ten road trip je taky to jediný, v co doufám nejvíc, aby mi fakt vyšlo. Jako joo, máš pravdu, že v létě je asi víc chuti snad na všechno, i na to, co by se jinak nechtělo, ale přesně jak říkáš, je to takový negativní. Třeba by se ty povinnosti, co bys potřebovala letos udělat, daly předělat na něco pozitivního! :) A přidat do toho spoustu dalších radostných záležitostí. Krásný léto!!! :)

      Vymazat
  2. To je fajn článek, můžu si ho půjčit na blog? Pár věcí bych si ráda sepsala :) Jinak doufám, že se ti všechno podaří splnit, třeba muzeum nebo road trip. Jinak skořicové šneky mám moc ráda, doma je občas pečeme. Mamka jednou měla období, kdy je pekla pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě! Ráda si přečtu tvoje nápady! Teda doufám, že neodepisuju už moc pozdě :/ Taky v ten raod trip doufám, a uvidim, jaký zajímavý muzeum objevim! :D Wau! Tak to ti závidím! Já skořicový šnečky naprosto zbožňuju, jen je chci udělat ve vegan verzi, což jsem právě ještě nezkoušela, tak se na to těším. Vím, že kdybych si je nedala na bucket list, prostě je neudělám. Nebaví mě čekat na kynutí těsta :D

      Vymazat

Moc děkuju za každý váš komentář! Dělají mi neskutečnou radost a všechny si moc ráda čtu :)

Back to Top