neděle 9. července 2017

Co s sebou na fesťák

Letos mám už za sebou dva fesťáky. Minulej rok jsem byla na Hradech, ale to jen na jeden den, bez přespání, takže celkem nuda (teda ne že by to byla nuda, ale se stanem je to větší dobrodrůžo). To až tohle léto jsem poprvý balila krosnu se spacákem, karimatkou a stanem. Bylo mi hned ze začátku jasný, že něco důelžitýho zapomenu, takže jsem všude na internetu hledala různý články, co si mám vlastně s sebou vzít. A přesto mi něco chybělo. Takže dneska je tu několik nezbytností, co rozhodně s sebou na fesťák. Ať už pro vás, nebo pro mě :D








Takže, první věc, co jsem už zmiňovala - stan, karimatka, spacák. To je asi jasný. Já si zabalila i takovej malinkej polštářek, co jsem si koupila v Decathelonu, ale dá se v pohodě spát i na mikině :D. Každopádně vzít stan neni všechno. Mně se totiž podařilo zapomenout ty kolíčky, ale naštěstí jsem měli hodný sousedy, co nám tři půjčili, aby nám stan neuletěl. A další z těch úplně obvious věcí je oblečení. Já tam pobíhala vždycky jen v kraťasech a tričku, v noci jsem přihodila mikinu a podkolenky. Jo a boty, protože jinak jsem chodila bosa, na což bacha, protože střepy, ale jinak je to úplně super. Párkrát nám tam sprchlo, takže jsem nic nepromokavýho nepotřebovala, vždycky jsme doběhly do stanu rychle. Ale večer nás jednou vyhnala fakt hustá bouřka, tak jsem už rovnou zůstaly ve stanu, mokrý věci si pověsily nad nás a ráno byly suchý. 








To, co je fakt nutnost všech nutností, je peněženka s penězma, chápete, ne všude jsou bankomaty, mobil a vstupenky. Taky je celkem dobrý mít s sebou nabitou power banku, protože ne na všech fesťákách jsou dobíječkárny. A teď už na ty maličkosti, co se daj zapomenout jednoduše. V mojí kosmetický taštičce byl deodorant, kapesníky (nebo si vezměte toaleťák, protože ty toi toiky jsou fakt nechutný), osvěžující/odličovací ubrousky, opalovací krém (ten jsem právě zapomněla a příště už nechci skončit červená jak rajče), prášky, sprochovej gel (v nehoršim případě poslouží i jako šampon), kartáček a zubní pasta, manikúra (nožík a nůžky se můžou hodit vždycky), balzám na rty, suchej šampon (totální life saver!), krém na pleť, antibakteriální gel (nejenže konečně ucítíte něco voňavýho, ale taky na toikách nejsou umyvadla, že jo), a v neposlední řadě nějaká dekorativka - tužka na obočí, řasenka a nějaká super držící rtěnka na večer. 

Co je vaše nutnost na fesťák? A na kterejch jste byly? :)

DTM 

6 komentářů:

  1. Podkolenky jsou skvělý nápad! :) Já jsem na fesťáku byla jen jednou a docela mi to i stačilo :D Každopádně bych za sebe přidala ještě termální vodu ve spreji :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to chápu, dva za sebou na mě byly taky až až :D Vidíš, to je dobrej nápad!! :)

      Vymazat
  2. Super tipy! :) Já bych rozhodně na fesťák nešla bez powerbanky (protože přece jenom, kde budu hledat zásuvku), suchého šamponu a hlavně pláštěnky (možná že i holinky), protože jednou se nám počasí, které mělo být krásné, nevydařilo, a nechceš být venku zmoklá v letním oblečení a mít nohy od bahna :D Ale tak jsou to zase zážitky na celý život

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu! Nás jednou vyhnal děsnej déšť z koncertu, ale naštěstí to bylo už v noci, tak jsme utíkaly do stanu a do rána nám věci uschly. :D

      Vymazat
  3. Great post dear ❤
    If you want check out my blog . I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuju za každý váš komentář! Dělají mi neskutečnou radost a všechny si moc ráda čtu :)

Back to Top