pondělí 5. června 2017

Zákaz kožešinových farem v ČR | Výzva poslancům

Dneska mám pro vás hodně důležitej článek. Myslela jsem si, že už je skoro vyhráno, ale jak to vypadá, tak není vyhráno ani zdaleka. Jak jste jistě mnohý z vás postřehly, OBRAZ (Obránci zvířat) přišel s výzvou poslancům, která má pomoct právě se zákazem kožešinových farem. Za dva dny, 7. června 2017, bude probíhat třetí čtení. A to bude strašně důležitý, protože dokonce hrozí i schválení pozměňovacích návrhů. Ty by totiž odsunuly zákaz až do roku 2023 a dokonce zavedly trvalou výjimku pro farmy s certifikátem WelFur - a to by zachovalo farmy bez jakékoli změny. 




Fotka je z průvodu proti kožešinovým farmám, na kterým jsem byla. Tenhle plakát vyráběl přítel mojí kamarádky a sklidil vážně úspěch. Ani se nedivím.



Asi není potřeba vysvětlovat, proč zakázat kožešinový farmy. Zvíře prostě není věc, ale živá bytost. Nezaslouží si malou drátěnou klec, skrz jejíž díry mu propadávají nohy, zabití elektrickým proudem nebo plynem a nakonec se stát něčím módním doplňkem. Norci, lišky a další zvířata používaný v kožešinovým průmyslu jsou zvyklý na přírodu s jejich rozsáhlými teritorii. Rozhodně ne na klec, kde pro sebe nemají ani metr čtvereční. To má za mnohdy za následek poruchy chování a dokonce i kanibalismus. 

Proto všechno vás moc chci poprosit, abyste se podívali na výzvu poslancům. Vyberete si kraj, ve kterým žijete, počet poslanců nebo poslankyň, kterým byste chtěli napsat, a už jim stačí poslat krátkej mail. Inspiraci, co do něj vlastně napsat, je právě na tý stránce, takže je to fakt jednoduchý. Já sama jsem to udělala, napsala jsem pěti poslancům a poslankyním, zabralo mi to maximálně deset minut a rozhodně jsem udělala dobrou věc. Pokud vám na to aspoň trochu záleží, prosím, napište jim taky. Kdyby tenhle článek donutil aspoň jednu z vás, budu strašně šťastná. A pokud si myslíte, že už je pozdě, není. Musíme bojovat až do poslední vteřiny. 

výzva poslancům
salátové listy
obránci zvířat

DTM 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý váš komentář! Dělají mi neskutečnou radost a všechny si moc ráda čtu :)

Back to Top