neděle 25. června 2017

Kosmetický radosti a letní DM box | What Makes Me Happy







Dlouho tu nebyl žádnej kosmetickej článek, že jo? Tak tu pro vás dneska jeden mám! Za posledních pár týdnů jsem si oblíbila několik věcí, o který se s váma potřebuju podělit. A snad ani nemusím zmiňovat, že je to všechno vegan a cruelty free. Teda doufám! Já si to opravdu hlídám, ale bohužel je něco diskutabilní. Pokud by některá z vás měla jiný informace, pište! 

První věc je sprchovej gel gel od Alverde. Je to nějaká roztomilá letní kolekce s vůní liči a melounu. Já jsem si na tom oblíbila právě tu vůni, která je fakt dokonalá. A ten obal taky :D






Druhá oblíbenost je taky od Alverde. Jde o tuhý mýdlo s vůní levandule, který skvěle voní a... prostě si s ním myju ruce. :D Vzhledem k tomu, že je přírodní, ani jsem se nebála ho párkrát použít na obličej. Pokožku mi nevysušuje, ale mám po něm chvilku takovej ten divnej pocit, co je po každým tuhým mýdle. Ale to mi zas tak nevadí a rozhodě neodrazuje od používání, protože fakt skvěle voní! Mám i citronový, který má taky krásnou vůni. :)








Další věc je můj novej miláček. Je to kabuki štětec od Ecotools, co má dvouřadý štětinky, je sintetickej a eko. Mít něco od Ecotools byl vždycky můj sen, protože podle mě je to naprosto úžasná značka s ideologií, se kterou víc než souhlasím. S tímhle štětcem si dokážu udělat celej svůj makeup - báze, makeup i pudr a bronzer nebo tvářenku. Udělá hodně přírodní a jemnej look, což zbožňuju. 






Miluju tuhle rtěnku! Je to Meet Matt(e) Hughes od The Balm v odstínu Charming a vážně jsem se do ní úplně zamilovala, protože nejenže má pro mě naprosto dokonalou barvu, ale taky strašně dlouho vydrží! Já jsem jí sehnala ve velký slevě, za což jsem moc ráda, protože jinak je docela drahá. Má super aplikátor, jsem schopná nalíčit se s ním za chvilku a obvykle nepřetáhnu. Docela dobře drží i u jídla, někdy ji teda poopravit musím, ale jinak je výdrž na jedničku. Tenhle odstín se mi hodí snad k naprosto každýmu líčení, je to prostě ideál!








Po děsně dlouhý době jsme s mamkou vyhrály DM box! Mě tam samozřejmě zaujala Alverde micelární voda, tyčinka od dmBio a řepný chipsy. Tyčinka byla dobrá, nic mi na ní nevadilo, ale ty chipsy mi moc nechutnaly, protože nebyly nijak dochucovaný, a to ani solí. Říkala jsem si, že to bude děsně super, zdravý a tak, když je to jen řepa, no tak zdravý to možná je, ale dobrý zas tak už ne. :D A micelárka od Alverde je průměrná, odlíčí jemnej makeup, řasenku musím odličovat olejem, ale moc hezky voní! 






Co jste si za poslední dobu oblíbily vy? Jaká je vaše ideální rtěnka?

DTM 

2 komentáře:

  1. Jupí, konečně kosmetický článek! Ty nejvíc miluju. Ten sprcháč vypadá po vzhledové stránce moc roztomile a jinak všimla jsem si, že Alverde teď předělávali obaly u svých produktů a ty nové se mi libí víc. Jinak to mýdlo máme doma taky, akorát v citronové verzi a já si ho moc oblíbila. To levandulové musí být taky skvělé. Od Ecotools jsem kdysi chtěla štětce, ale nakonec zůstávám věrná RT. Jinak závidím DM box, já na něj zatím nikdy neměla body :D A tento se mi složením líbí :)

    Polovina roku 2017 v kostce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó, já vím, taky vždycky čekám na komentář od tebe, že už je tu konečně další kosmetickej článek :D Jojo, Alverde má teď hezký nový obaly i spoustu novejch produktů! To citronový máme doma taky, a oboje jsou super. Já jsem odteď věrná RT i Ecotools :D No, my jsme se na dm boxy hlásily s mamkou snad vždycky, a vyberou nás snad jen jednou za rok. Takže ani nemusíš bejt smutná, že nemáš body. :|

      Vymazat

Moc děkuju za každý váš komentář! Dělají mi neskutečnou radost a všechny si moc ráda čtu :)

Back to Top