pátek 16. června 2017

Document This Vegan #2




Jak si užíváte tyhle vedra? Já je miluju. Nemůžu si pomoct, ale jsem možná až moc létoholik. To, že si ráno na sebe oblíknu bez přemýšlení kraťasy a tričko nebo tílko (takže tam vlastně nějaký přemýšlení je - jestli bude málo vedro nebo hodně vedro :D), a ráno mi není zima, prostě zbožňuju. 

Každopádně. Tohle počasí je pro mě jasný znamení, že je čas na letní snídaně. V tomhle případě to byla zmrzlinka z rybízu, malin a nějakých dalších bobulek společně s chia pudinkem. Na tu zmrzlinu jsem použila asi hrnek a půl zmraženýho ovoce, trochu vegan mlíka a kus banánu. Zbytkem jsem si misku ozdobila, protože instagram. Chia pudink je děsně jednoduchá věc, smícháte chia semínka s vegan mlíkem v poměru 1:2 nebo 1:3, podle vaší chuti. Během půl hodiny v ledničce máte hotovo! Mezitím stihnete celej váš ranní rituál. Bez pospíchání!







Můj oběd vznikl tak trochu náhodou, ale nakonec je to dobrý, lehký a... už mě nic nenapadá. Je to směs quinoi, hrášku, kukuřice, špenátu s trochou kuliček z IKEY a avokáda. Do hrnce s vařící vodou dejte quinou, vařte asi osm minut a na posledních sedm minut přidejte mraženou zeleninu. Všechno jen smíchejte dohromady a je to. Zeleninový kuličky z IKEY jsou vegan, jupí! A moc dobrý, jupí jupí! Máte několik možností, jak je připravit, já je ohřívám na pánvičce. Část avokáda jsem jen nakrájela a posypala černým sezamem, a část rozmíchala se solí, pepřem, citronovou šťávou a rajčetem. A máme easy peasy guacamole!






K sváče jsem měla Raw Paleo Bar v čokoládovo-oříškový příchuti a ledovej mátovej čaj. Fakt si nepamatuju, kde jsem k němu přišla, ale evidentně někde v Německu. Nebo Rakousku. Ale to je jedno, každopádně bych si ho znovu nekoupila, protože byl děsně sladkej. Ale tak kdy pojedu zase do Německa nebo Rakouska, že jo. Ale abych to vyvážila - ta tyčinka je naprosto dokonalá! Je to jako zdravější čokoláda, fakt! 






Ách, a tohle je stejně moje nejoblíbenější jídlo z celýho dnešního článku. Je to domácí hlávka salátu s mrkví, slunečnicovýma semínkama, avokádem, černým sezamem a citronem. Já se prostě nemůžu nabažit domácího salátu, to je něco tak úplně jinýho, než kupovanej! Bohužel je jenom chvilku, ale tak o to je vzácnější. 
Spodní fotka je něco jako behind the scenes. Taková rodinná idylka :D







Co dobrýho jste dneska měly vy? :)

DTM 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuju za každý váš komentář! Dělají mi neskutečnou radost a všechny si moc ráda čtu :)

Back to Top